Els Bombers han trobat un cadàver a l’interior d’un vehicle que s’havia incendiat i que també s’havia estès a massa forestal pròxima de la zona.
Els fets han passat al terme municipal d’Algímia d’Almonesir, a Castelló, en una zona pròxima al cementiri del municipi. Fins al lloc s’han traslladat els Bombers del Consorci de Castelló, que han apagat les flames del vehicle i també les de la zona forestal pròxima que també havia quedat afectada.
En extingir el foc, els bombers han localitzat dins del vehicle el cadàver d’una persona. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per determinar les causes de la mort de la persona i les circumstàncies en què s’ha produït, i saber si ha mort a causa de l’incendi o si l’home ja era mort abans de l’origen de les flames, un fet que podria indicar la participació d’una tercera persona en el succés. Les primeres hipòtesis no semblen indicar que el vehicle hagi patit un accident abans de declarar-se el foc.
Segons ha explicat el mitjà ‘Mediterráneo’, el cadàver estava completament calcinat i irreconeixible, fins al punt que els agents ni tan sols saben si es tracta d’un home o d’una dona.