Diumenge, 26 de gener de 2025
És notícia

Troben el cadàver de l’Enrique, el jove de 22 anys desaparegut fa 4 dies

Avatar photo

Després de quatre dies desaparegut, el cos sense vida de l’Enrique, el jove de 22 anys que se li va perdre la pista dimecres passat 20 de setembre, ha estat trobat als miradors de la Ronda del Júcar a Conca pels agents policials, voluntaris, bombers i Protecció Civil que han treballat en el dispositiu.

Fonts properes a la família han confirmat la terrible notícia després de gairebé quatre dies de desesperació intentant trobar-lo. El mateix dimecres, els seus familiars van tramitar la denúncia de la seva desaparició. Enrique López Sáez era natural d’Albacete, tenia 22 anys i estudiava a l’Escola Superior d’Art Dramàtic de Conca.

No han transcendit més dades sobre les possibles causes de la defunció, encara que es treballa en la hipòtesi com una caiguda accidental.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO: Batalla campal al centre de Manresa per una baralla multitudinària

Notícia següent

Collboni diu que la seva “prioritat” és fer un govern amb comuns i ERC

Notícies relacionades