Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

Troben el cadàver d’una dona surant en una font pública

Avatar photo
Sembla que la dona, que patia demència, hauria sortit de casa en plena nit mentre els familiars dormien
El cos sense vida d’una dona ha estat trobat aquest dilluns a la plaça Salvador de Madariaga, a la Corunya. Segons fonts del CIAE 112 Galícia, un transeünt va descobrir el cadàver flotant a l’aigua de la font i va alertar els serveis d’Emergències.
L’avís s’ha rebut a les set i deu d’aquest matí. Immediatament, s’han desplaçat al lloc efectius d’emergències, juntament amb agents de la Policia Local i la Policia Nacional. També s’ha informat de la situació a Protecció Civil i als bombers, que han col·laborat en la intervenció.
Segons 112 Emerxencias Galícia, els equips de rescat han confirmat que la dona havia mort al lloc. Malgrat la ràpida resposta, els sanitaris no han pogut fer res per salvar-li vida.
La Voz de Galicia informa que el cos pertanyeria a una dona que ha marxat de casa durant la nit sense que els seus familiars se n’assabentessin.
Alguns familiars de la finada s’han presentat al lloc del sinistre fins a l’alçament del cadàver, que s’ha dut a terme a dos quarts de deu. Sembla que la dona, segons els seus familiars, patia alguna mena de demència i va sortir de casa mentre tothom dormia.
Un cop a la font podria haver ensopegat o patit un esvaïment i haver caigut a l’aigua sense poder-ne sortir. El cas està sota secret d’investigació i haurà de ser l’autòpsia la que reveli les circumstàncies dels tràgics darrers instants de la dona.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
ARRO Mossos

Una baralla deixa un jove ferit per arma blanca a Mollerussa

Notícia següent
mossos

Un narcoassalt entre bandes a l’Alt Empordà acaba amb set detinguts i un mosso ferit al peu

Notícies relacionades