Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Troben a alta mar el cos d’un home desaparegut fa 2 dies

Avatar photo
L’home va sortir de casa amb banyador, barret i unes ulleres i ha aparegut dos dies després flotant al mar

Les autoritats han rescatat a alta mar el cos d’un home que va desaparèixer el passat diumenge, segons han informat fonts policials.

El cos ha estat localitzat aquest dimarts mar endins, al davant de la platja de Matalascañas, a Huelva. Pertany a l’home de 78 anys que va desaparèixer el passat diumenge a la zona, després de sortir de casa seva amb un banyador, el barret i unes ulleres de sol. 

Des de llavors ja no se’l va tornar a veure i la Guàrdia Civil va iniciar una cerca per aire i mar, fent servir fins i tot drons i helicòpters per mirar de localitzar-lo; i també per terra, amb vehicles i batudes a peu.

De moment, la Benemèrita no ha volgut descartar cap hipòtesi i assegura seguir investigant el cas per esbrinar quins motius van dur a la desaparició de l’home, ja que podria haver-se desorientat o hi podria haver implicacions d’altres persones.

L’Ajuntament de Punta Umbría ha assenyalat que la víctima no és veïna de la localitat, però sí que hi tenia una casa i que hi havia anat a passar uns dies de descans. L’alcalde, José Carlos Hernández Cansino, ha lamentat el “tràgic succés” i ha enviat el seu condol i el de tota la corporació municipal a la família de l’home.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Estabilitzat l’incendi forestal del Perelló

Notícia següent

Puigcerdà millora la comunicació municipal amb nous tòtems informatius

Notícies relacionades