Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

Ruixa amb gasolina el seu pare i li cala foc arran d’una discussió familiar

Avatar photo
Segons les primeres informacions, apunten que el fill, pateix problemes psiquiàtrics greus i estava en tractament mèdic

Un home de 78 anys va patir greus cremades després de ser atacat pel seu fill, de 43 anys, en un tràgic incident que va tenir lloc a la parròquia de Louredo, al municipi de Mos, a Pontevedra. El succés va tenir lloc a l’habitatge familiar, quan, després d’una discussió aparentment relacionada amb un tema domèstic sobre un tendal, el fill va ruixar el seu pare amb gasolina i li va calar foc.

L’home va haver de ser traslladat ràpidament a l’hospital arran de les ferides que va patir. Segons les primeres informacions, apunten que el fill, que pateix problemes psiquiàtrics greus i estava en tractament mèdic, hauria agredit el seu pare en el marc d’una discussió familiar. A causa de la seva condició, també va ser derivat a l’Hospital  per a una avaluació psiquiàtrica més exhaustiva.

Per la seva banda, el subdelegat del govern a Pontevedra, ha denunciat l’escassetat de recursos i el mal funcionament d’institucions encarregades de l’atenció a aquests casos i que cal una millora urgent sobre el sistema de suport que reben les persones amb trastorns mentals greus i les seves famílies.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Crespín Policia DNI

La Policia Nacional va expedir l’any passat 51.482 DNI a Lleida

Notícia següent
Camió brossa

ACCIDENT LABORAL | Mor un escombriaire en passar-li per damunt el camió de la brossa

Notícies relacionades