Dijous, 5 de juny de 2025
És notícia

Un nen de 12 anys mor ofegat en una piscina privada

Avatar photo
La Guàrdia Civil s’encarregarà d’investigar les circumstàncies d’aquesta tràgica mort
Un nen en una piscina

Un nen de 12 anys va morir ahir dilluns al vespre després que el trobessin ofegat en una piscina de la urbanització El Coto de la localitat malaguenya de Mijas.

Els fets van tenir lloc cap a dos quarts de nou del vespre. El menor havia anat a passar la tarda, segons informa Sur, a casa d’un amic que tenia piscina. No se sap encara com va anar, però cap a dos quarts de nou la família el va trobar surant sense vida a la piscina i van trucar el 112.

Ràpidament, van acudir al lloc de la tragèdia efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil i serveis mèdics d’emergència del 061. Malgrat els intents de reanimació cardiopulmonar, que van allargar-se durant 40 minuts, els facultatius van haver de certificar la mort del menor.

La comissió judicial va ordenar l’aixecament del cadàver, que va ser transportat fins a l’Institut de Medicina Legal de Màlaga per a l’autòpsia. Serà la Guàrdia Civil qui s’encarregarà d’investigar les circumstàncies de la tragèdia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
obrers-construccio

L’estiu arriba a Catalunya amb un nou rècord d’ocupació

Notícia següent

Balaguer celebra la primera sessió del Consell educatiu municipal

Notícies relacionades