Agent de la Policia Local han rescatat un bebè d’onze mesos que s’havia quedat atrapat a l’interior d’un vehicle de manera accidental.
L’incident es va produir a les sis de la tarda d’ahir dimecres a l’avinguda de Ronda d’Elda quan la mare del bebè va baixar del cotxe automàtic que conduïa activant-se el tancament de manera immediata, quedant-se el sistema totalment bloquejat i impedint que les portes poguessin obrir-se.
Després de demanar ajuda al telèfon d’emergències 112, es va donar trasllat de l’emergència al Parc de Bombers d’Elda perquè els seus efectius acudissin amb el vehicle de salvament. També es van desplaçar fins al lloc dels fets, agents de la policia local que van tranquil·litzar a la mare, que es trobava molt angoixada pels fets i van intentar obrir el vehicle. Però com que no ho van aconseguir i van observar que el bebè estava molt acalorat i suava molt, pels més de 40 graus que es registraven en aquest moment en l’exterior, van decidir actuar immediatament.
Els policies van utilitzar una defensa extensible per a realitzar un trencament controlat de la lluna del vehicle. D’aquesta manera van poder obrir la porta des de l’exterior i rescatar el bebè, que va ser lliurat a la mare.