Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Un mort i diversos ferits en el xoc frontal d’un cotxe amb un autobús amb passatgers

Avatar photo
El conductor del turisme ha envaït el carril contrari encastant-se violentament contra l’autobús
Accident bus

Una persona ha resultat morta a primera hora d’avui dilluns després de col·lidir amb el seu cotxe de forma frontal contra un autobús a la carretera que uneix les localitats de Portocolom i Felanitx, a Mallorca. La via ha quedat tallada durant les tasques de salvament.

El succés, tal com detalla Crónica Balear, ha passat prop de les set de matí, quan el turisme ha envaït el carril contrari encastant-se contra l’autobús. El conductor del cotxe ha quedat atrapat entre la ferralla sense que els equips d’emergència poguessin fer res per salvar-li la vida.

A causa de la violència de l’impacte, l’autobús ha arrossegat el turisme uns 40 metres fins que ha aconseguit frenar. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat efectius de la Policia Local de Felanitx, Guàrdia Civil de Trànsit, Bombers i ambulàncies del 061 que han atès els ferits, la major part lleus, d’entre els passatgers de l’autobús.

La carretera ha quedat tallada en ambdós sentits fins que s’ha evacuat els ferits, els passatgers il·lesos i s’ha pogut netejar la via. La Benemèrita serà l’encarregada d’investigar les causes del sinistre, on pot ajudar l’autòpsia que es practicarà al cos del conductor del turisme.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
festes majors Raimat

La Partida de Montserrat i l’EMD de Raimat enceten el calendari de festes majors a Lleida

Notícia següent
Descobrim Lleida

El projecte “Descobrim Lleida” promou la convivència amb visites culturals

Notícies relacionades