Un dona de 32 anys va morir ahir diumenge a la capital malaguenya, després de l’accident que es va produir a la platja de El Palo mentre es navegava sobre una moto aquàtica, a la badia de Màlaga.
La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació d’aquest sinistre. El succés es va produir diumenge al voltant de les nou del vespre, quan la Policia Local de Màlaga es va desplaçar fins al lloc de l’accident.
Els urbans van practicar els primers auxilis a la víctima, que va ser traslladada d’urgència a l’hospital Virgen de la Victoria de Màlaga on finalment ha mort.
Segons les dades de la investigació, la dona ocupava la moto amb dues persones més. Per circumstàncies encara no esclarides, el vehicle va patir un accident que va provocar la caiguda de les tres persones.
En el cas concret de la dona, va patir una fractura al cap amb el fort impacte, cosa que va provocar que sagnés de manera important i arribés a la platja sense respiració. La investigació roman oberta.