Un noi de 27 anys va morir ahir cap a les deu de la nit en precipitar-se al carrer des del terrat d’un edifici situat al carrer Santa Cruz de Tejeiro, a Castelló (País Valencia).
El jove mort vivia en una llar tutelada i van ser els seus companys de pis els que van avisar els serveis d’emergència que el seu estava patint un brot psicòtic i es trobava molt angoixat.
Quan els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, el jove va pujar al terrat de l’edifici i es va llançar al buit. Sanitaris i policia van quedar atònits i sense poder fer res: el noi havia mort pràcticament a l’acte.
Els serveis mèdics només van poder certificar la mort del noi, el cadàver del qual va ser retirat pel servei judicial.
SEGON CAS EN POQUES SETMANES
Justament la Nit de Cap d’Any va esdevenir tràgica a la capital de la Plana després de la mort d’un jove que es va llançar d’un bloc de pisos després d’haver ingerit bolets al·lucinògens.
El noi va patir unes potents al·lucinacions a causa fongs amb els quals ‘experimentaven’ una colla d’amics en un pis de l’avinguda Camp de Morvedre. L’actitud violenta del jove va fer que els amics truquessin la policia.
Quan els agents hi van arribar, però, tampoc va poder evitar que es llancés al buit, morint a l’acte. La Policia Nacional es va fer càrrec d’aquesta investigació.
Si teniu idees suïcides o coneixeu algú que sospiteu que en tingui, truqueu al 061, una veu contra el suïcidi. #Trio La Vida