Mor un jove de 22 anys envestit per un tren mentre practicava esport

10 d'octubre de 2023 a les 12:08h

Un jove de 22 anys ha mort després de ser atropellat per un tren de Renfe just en el moment en què es trobava fent esport al costat de les vies del tren, al municipi de Berriozar (Navarra).

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, els fets van tenir lloc ahir dilluns a les 20:30 h quan el jove es trobava corrent al costat de les vies del tren.

En aquests moments, agents de l'àrea d'investigació criminal de la policia Foral s'encarreguen dels fets.

Hores abans, tres morts per un autobús

El passat dilluns també va tindre lloc un succés mortal amb un altre transport, en aquest cas, un autobús va perdre el control i va atropellar quatre persones.

L'incident, a Cadis, al voltant de les 15:45 h, va deixar tres morts i una persona ferida. El conductor, negatiu en proves d'alcoholèmia i drogues.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit