Mor un home aixafat per una prestatgeria al traster que feia servir com a habitatge

La principal hipòtesi és que, mentre ordenava el local, li caigués la prestatgeria a sobre

14 de juny de 2025 a les 18:37h

Un home va aparèixer mort aquest passat dijous, 12 de juny, al traster que feia servir com a habitatge. El seu cos el van trobar alguns dels seus veïns, que van alertar el 112 cap a les 13:20 h del dijous.

Agents de la Policia Nacional van traslladar-se al lloc dels fets, un traster en un edifici de Fuengirola, a Màlaga, i van confirmar la presència d'un cadàver. En un primer moment, el cos no presentava signes de violència i els investigadors consideren que es tractaria d'una mort accidental per la caiguda d'una prestatgeria. De moment, però, mantenen la investigació oberta a l'espera dels resultats de l'autòpsia.

Segons informa 'Diario Sur', la víctima és un home de 41 anys que feia servir el traster com a habitatge. De fet, la principal hipòtesi és que, mentre ordenava el local, li caigués la prestatgeria a sobre.

Després de dies sense veure gaire moviment a la zona, i a causa de la mala olor que van començar a sentir, els veïns van trucar el 112. Segons l'estat del cadàver, la Policia creu que la víctima feia alguns dies que havia mort.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit