Mor un noi de 25 anys en precipitar-se d'un 11è pis

El noi va precipitar-se des de l'11è pis d'un edifici de 13 plantes per causes que encara s'investiguen

28 de maig de 2024 a les 08:24h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 14:27h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La Policia investiga la mort d'un noi d'uns 25 anys que va morir aquest dilluns després de precipitar-se des d'un onzè pis.

Segons van informar els serveis d'emergències, els fets es van produir cap a les 08:00 h del matí en un edifici de s'Arenal, a Palma, Mallorca. Segons el ‘Diario de Mallorca’, un jove va precipitar-se des d'un onzè pis per causes que encara no s'han aclarit. L'edifici té 13 plantes.

Els serveis sanitaris van traslladar-se ràpidament fins al lloc dels fets, però el noi va morir pràcticament a l'acte i no van poder fer res per salvar-lo.

De moment, es desconeix la identitat de la víctima, ja que no duia la seva documentació a sobre, però el jove tindria al voltant dels 25 anys. Tampoc se sap si es tractava d'un resident de l'edifici o les causes de la seva caiguda, tot i que una de les hipòtesis amb què treballa la Policia és un possible suïcidi.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit