Dimarts, 11 de febrer de 2025
És notícia

Mor un noi de 23 anys en xocar contra la cabina d’un peatge

Avatar photo
Dues persones més, de 23 i 24 anys, han resultat ferides en l’accident
Accident al peatge de l'AP-46 a Màlaga

Un noi de 23 anys ha mort després de xocar amb el seu cotxe contra la cabina d’un peatge de l’autopista AP-46. Dues persones més han resultat ferides en aquest accident.

Accident al peatge de l'AP-46 a Màlaga

Segons informa el mitjà ‘Málaga Hoy’, els fets van passar durant la matinada de diumenge al peatge del quilòmetre 6 de l’AP-46, cap a les 7:30 h del matí. Per raons que es desconeixen, un vehicle que circulava a gran velocitat ha xocat contra la barrera de formigó que separa els carrils del peatge, xocant contra la cabina. Afortunadament, no hi havia cap treballador a dins en el moment dels fets.

Accident al peatge de l'AP-46 a Màlaga

Arran de l’accident, tres persones han quedat atrapades dins del vehicle sinistrat. El conductor, un noi de 23 anys, ha mort, mentre que els altres dos ocupants, de 23 i 24 anys, han resultat ferits i han estat excarcerats pels Bombers abans de traslladar-los en estat greu a l’hospital.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per determinar les circumstàncies dels fets. Testimonis de l’accident han explicat que el vehicle anava a una gran velocitat, tot i que es desconeixen més detalls del succés.

Accident al peatge de l'AP-46 a Màlaga

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Museu de Valls implementa diverses millores per fer més confortable la visita

Notícia següent

452 sancions en 48 hores a Barcelona per incompliments en la nova ordenança de circulació

Notícies relacionades