Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

Mor una nena de 10 anys després de precipitar-se des d’un desè pis

Avatar photo
La investigació apunta a una possible mort accidental

Una nena de 10 anys ha perdut la vida després de caure des del balcó d’un desè pis en un edifici situat al carrer Jesús Ferrer Jimeno, prop de la zona comercial de Mesa i López, a la ciutat de les Palmas de Gran Canaria.

Els fets van tenir lloc al voltant de les 17:00 hores, quan la menor es trobava acompanyada pel seu pare i la seva germana petita en el moment de l’accident. La Policia Nacional ha confirmat que el pare, visiblement afectat per la tragèdia, va patir una crisi d’ansietat després del succés i va ser atès pel personal sanitari, sent posteriorment traslladat a un centre mèdic proper.

La investigació apunta a una possible mort accidental. Segons els agents, a prop del cos de la víctima es va trobar un cubell de pintura, la qual cosa suggereix que la nena podria haver intentat enfilar-se a l’objecte o aconseguir-lo, perdent l’equilibri i caient al buit. L’autòpsia serà clau per confirmar aquesta hipòtesi i determinar les circumstàncies exactes de la caiguda.

Ara, la policia treballa amb els testimonis del pare, la germana petita i els diversos veïns que van presenciar el succés per poder reconstruir els fets.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
MOSSOS D'ESQUADRA (2)

Detenen dos homes i recuperen 20 mòbils a l’habitació de l’hostal on s’allotjaven a Barcelona

Notícia següent

Amposta contractarà 14 persones dins del projecte ’Treball als barris’

Notícies relacionades