Un home de 51 anys va perdre la vida ahir dimecres en un contenidor de roba a la plaça de la Prosperitat, al districte de Chamartín, a Madrid. El tràgic succés va tenir lloc al voltant de les 13:30 hores, quan diversos veïns van alertar els serveis d'emergència després de notar que una persona no es movia a l'interior del contenidor.
Segons la portaveu d'Emergències de la Comunitat de Madrid, els veïns van avisar als equips d'emergència, que van desplaçar-se ràpidament al lloc dels fets. Quan els serveis d'emergència van arribar, l'home ja era mort. Segons les primeres informacions, l'home podria haver utilitzat el contenidor per dormir.
Els bombers de l'Ajuntament de Madrid també van participar en l'operació, traient l'home de l'interior del contenidor. Malgrat que els serveis d'emergència van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar durant més de 30 minuts, no van poder fer res per salvar-li la vida.
Ara, la Policia Nacional ha obert una investigació per esclarir les circumstàncies exactes de la mort de l'home.