Mor un ciclista de 42 anys atropellat per un camió

Els sanitaris ja no van poder reanimar la víctima

05 de juny de 2024 a les 08:27h

Un home de 42 anys ha perdut la vida la passada tarda de dissabte en un accident de trànsit. La víctima circulava per la A-48 quan un camió va envestir l'home, que circulava en la bicicleta, ocasionant-li un fort cop al cap i que quedes estès a terra. Els fets van tenir lloc a Chiclana de la Frontera, a Cadis.

El 112 va rebre l'avís cap a les 17:00 h. En ell, testimonis advertien de l'accident, ubicat al km. 15 de l'autovia, en sentit Cadis. Unitats d'Emergències Sanitàries del 061 amb un helicòpter medicalitzat, i la Guàrdia Civil de Trànsit van ser derivats per assistir el cas.

En encarregar-se d'atendre la víctima, els sanitaris ja no van poder reanimar-la. Així doncs, només es va poder confirmar la seva mort al lloc de l'accident. No han transcendit més detalls sobre el desenvolupament dels fets.

 
Sobre l'autor
Melissa Grua
Melissa Grua
Veure biografia
El més llegit