Mor atropellat per un tren en un pas a nivell

Adif assegura, però, que les barreres semiautomàtiques del pas a nivell van funcionar correctament

04 d'abril de 2024 a les 08:36h

Un home de 38 anys va morir ahir dimecres a un quart de vuit del vespre després de ser atropellada per un comboi de rodalies en el pas a nivell d'Otero, ubicat entre les localitats d'Adarzo i Bezana (Santander), de la línia d'ample mètric Santander-Cabezón de la Sal.

En un primer moment, es va considerar la possibilitat que les barreres del pas a nivell poguessin haver fallat, però Adif va assegurar que les barreres semiautomàtiques del pas a nivell d'Otero van funcionar correctament.

Amb motiu del succés, es van registrar retards en aquesta línia fins a un quart de deu de la nit i es va circular en via única per l'altra via amb limitació de velocitat.

A partir d'aquell moment, es va restablir la circulació normal per les dues vies i els trens van anar recuperant gradualment les freqüències de pas habituals. Únicament es va realitzar transbordament del passatge del tren de la incidència.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit