Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Un menor ferit greu en patir amputacions d’una mà i un braç

Avatar photo
Els metges intenten reimplantar-li la mà mentre es recupera a l’hospital

Un atac amb arma blanca, del qual es desconeixen els motius, ha provocat greus ferides en un jove menor d’edat. Els fets s’han produït cap a les 3:00 h de la matinada d’aquest dimecres al districte madrileny d’Arganzuela.

Un cop arribada la Policia Nacional, els agents van practicar al jove dos torniquets per controlar la pèrdua de sang. Tot seguit, una UVI mòbil del Samur-Protecció Civil es va desplaçar al punt dels fets i va estabilitzar-lo.

Segons ha reportat Emergències 112 de la regió, el menor hauria patit l’amputació total de la mà esquerra i una amputació parcial al braç dret. Un cop traslladat a l’Hospìtal de la Paz de la capital, els metges treballen per reimplantar-li la mà. 

La Policia Nacional investiga els fets, situats concretament al carrer Divino Vallès, per esbrinar l’origen de la brutal agressió.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El govern de Salou intensifica la lluita contra l’incivisme

Notícia següent

Enxampen dos lladres robant en un pis de Tarragona utilitzant una radiografia

Notícies relacionades