Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El ja expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales s'enfronta un cop més a la justícia, aquest cop per presumptes contractes il·legals on ha estat implicat durant els últims cinc anys quan estava en la presidència.
La defensa de Rubiales ja ha esmentat a la jutgessa del cas, que un cop arribi com tot apunta, el 6 d'abril, estarà en “plena disposició”. En aquests moments es troba a la República Dominicana i que preveu tornar un cop hagin finalitzat les vacances de Setmana Santa.
En paral·lel les filles de l'expresident aniran a passar uns dies al país des del 29 de maig fins al dia 6 on es preveu que tornin tota la família en un vol que arribaria a Madrid a les 11:25 h. A més a més, aquell dia coincideix en la final de la copa del Rei a La Cartuja (Sevilla).
El cas conegut com a "Operación Brody" és dirigida pel Juzgado de Primera Instancia e Instrucción número 4 de Majadahonda (Madrid).