Dimecres, 14 de maig de 2025
És notícia

Hospitalitzada greu una nena de 3 anys després d’ofegar-se en la piscina d’un hotel

Avatar photo
Els socorristes han aconseguit rescatar-la i estabilitzar-la ràpidament abans que arribés l’ambulància

Una nena de tres anys ha estat ingressada en estat greu després d’ofegar-se dins d’una piscina en un hotel. Els fets han tingut lloc aquest matí i per sort els socorristes han pogut rescatar-la i iniciar les tasques d’estabilització.

Tal com ha informat Europa Press, l’accident ha tingut lloc al Pasaje de las Playas, a l’illa de Fuerteventura. Després de diversos minuts en què el treball dels socorristes ha estat fonamental, els efectius del Servicio de Urgencias Canario ha aconseguit estabilitzar per complet a la menor i l’han traslladat a l’Hospital General de Fuerteventura.

Finalment, la nena de tres anys ha estat ingressada en estat greu al centre hospitalari. La policia local de la localitat s’ha fet càrrec del succés i ara s’estaria investigant que ha provocat que la víctima acabes ofegada en la piscina d’un complex hoteler.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mig miler de ‘petits científics’, al Congrés Anna Gené a la UdL

Notícia següent

Primera trobada oficial dels cònsols d’Encamp amb el nou ambaixador francès

Notícies relacionades