Diumenge, 18 de maig de 2025
És notícia

Homicidi brutal: mata dos homes a cops de pedra i s’entrega a la policia

Avatar photo
El presumpte assassí, d’origen malià, tenia preparada una bossa plena de pedres per a perpetrar l’homicidi

Un home ha estat detingut aquest dimecres a València per matar-ne dos més de diverses pedrades al cap. Els fets han passat sota el Pont del Real de València, segons han informat a EFE fonts de la Policia Local.

Sembla que tant l’agressor com les víctimes eren persones sense sostre que vivien en assentaments il·legals. El presumpte homicida, d’origen malià, s’hauria valgut d’una bossa plena de pedres per a perpetrar el doble homicidi.

Pont del Real, a València

El detingut s’ha lliurat a la comissaria de Ciutat Vella i ha relatat els fets. Quan la policia ha acudit al Pont del Reial i ha trobat un home mort tapat amb una manta “amb el cap rebentat amb ferides grans” produïdes pels cops de pedra, segons les mateixes fonts.

El segon agredit encara es trobava amb vida, encara que molt malferit i amb el cap obert, he estat evacuat en ambulància, però ha mort de camí a l’hospital.

Després de realitzar el pertinent atestat, s’ha lliurat a la Policia Nacional, el Grup d’Homicidis de la qual s’ha fet càrrec de les investigacions.

L’ANTIGA LLERA DEL TÚRIA, LLOC D’ASSENTAMENTS

L’antiga llera del Túria, que travessa la ciutat de València, ara és una zona enjardinada que allotja diversos assentaments il·legals habitats per persones marginals. Vox, que participa en el govern de la capital del País Valencià, pretén, precisament, construir estanys artificials sobre els diversos ponts que creuen la llera, per evitar aquests assentaments il·legals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor un home atropellat a l’AP-7 després de parar per una avaria al seu cotxe

Notícia següent

VÍDEO | Una família amb nens, assaltada pels seus veïns okupes a Lloret

Notícies relacionades