Dissabte, 19 d'abril de 2025
És notícia

Homenatgen els 2 joves de 23 i 26 anys morts per un ‘kamikaze’ a l’autovia

Avatar photo
“Avui, un conductor kamikaze s’ha endut la vida de l’Aitor, el meu fill; la d’un amic seu; i tres amics estan molt greus”, explica el seu pare

Els dos joves de 23 i 26 anys que van morir en un accident provocat per un conductor ‘kamikaze’ a l’A-3 han estat homenatjats.

L’Ajuntament d’Arganda del Rey, a Madrid, va convocar per a aquest passat diumenge cinc minuts de silenci en record dels dos joves, que van veure com un conductor contra direcció per l’autovia els segava la vida.

Amb ells viatjaven tres joves més, tots ells ferits de gravetat. Afortunadament, es recuperen de les seves ferides i els metges creuen que ja estan fora de perill. Es tracta de dos homes de 27 i 22 anys i una noia de 19 anys.

L’accident es va produir durant la matinada de divendres, 26 de gener, al quilòmetre 19 de l’autovia A-3. Per causes que s’investiguen, un conductor de 37 anys va entrar a l’autovia contra direcció i va acabar col·lidint amb el vehicle en què viatjaven els joves.

En el xoc hi van morir dos dels joves i també el conductor ‘kamikaze’, i ara la Policia està a l’espera dels resultats de l’autòpsia per determinar si el conductor havia consumit alcohol o drogues, fet que explicaria d’alguna forma que entrés a l’autovia contra direcció, potser per accident.

Cinc minuts de silenci

L’Ajuntament d’Arganda del Rey va convocar per al diumenge cinc minuts de silenci en record dels joves. Es dona la circumstància que un dels joves morts era fill de José Rodríguez, conseller i coportaveu de Más Arganda al consistori.

De fet, el mateix regidor ha volgut acomiadar-se del seu fill Aitor a través del seu perfil a la xarxa social ‘X’: “Avui, un conductor kamikaze s’ha endut la vida de l’Aitor, el meu fill; la d’un amic seu; i tres amics estan molt greus. Cinc famílies destrossades. Només moren qui són oblidats i tu no moriràs mai. T’estimo, fill”. 

El regidor continua el seu missatge agraint “personalment a totes les persones que m’han enviat el seu condol i ànims, però em resulta impossible. Moltes gràcies a tots i totes. Vull fer extensiu el meu agraïment a tots els mitjans de comunicació que han intentat contactar amb mi, però no estic en condicions, el dia d’avui, de fer declaracions. Mil disculpes”.

Fonts municipals han expressat el seu condol als familiars i amics dels joves i han mostrat el seu suport als familiars dels altres joves ferides en l’accident. A més, s’han decretat tres dies de dol oficial a la ciutat. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

ERC denuncia l’incompliment de Larrosa en els primers mesos de mandat

Notícia següent

Lleida Jove posa en marxa un Programa de Suport a l’Ocupació Juvenil

Notícies relacionades