Un home mort i una dona ferida per una esllavissada de roques

La dona també ha hagut de ser atesa d'un atac d'ansietat en comprovar que el seu acompanyant havia mort

01 de setembre de 2024 a les 20:44h

Un home ha mort i una dona ha resultat ferida després de ser aixafats per les roques durant una esllavissada. La dona, ferida lleu, ha hagut de ser traslladada a l'hospital.

Els fets han passat cap a les 14:51 h d'aquest diumenge, 1 de setembre, a l'inici del canal del Texu, a Cabrales, Astúries. Els serveis d'emergència han rebut un avís sobre l'esllavissada i que hi havia com a mínim dues persones afectades.

Fins al lloc dels fets s'ha mobilitzat diversos efectius de Bombers d'Astúries, un helicòpter medicalitzat, la unitat de drons i la unitat canina, tot i que aquestes dues unitats finalment no han hagut d'actuar perquè les dues persones no han quedat sepultades per les roques. 

Tot i això, una de les víctimes, un home de nacionalitat alemanya, havia mort arran de l'esllavissada. La seva acompanyant, també alemanya, ha resultat ferida lleu i ha estat traslladada a l'hospital, també amb un atac d'ansietat després de comprovar que el seu acompanyant havia mort.

L'home, per la seva banda, ha quedat pendent de ser rescatat i traslladat un cop es tingui l'autorització pertinent.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit