Un home ha mort i una dona ha resultat ferida després de ser aixafats per les roques durant una esllavissada. La dona, ferida lleu, ha hagut de ser traslladada a l’hospital.
Els fets han passat cap a les 14:51 h d’aquest diumenge, 1 de setembre, a l’inici del canal del Texu, a Cabrales, Astúries. Els serveis d’emergència han rebut un avís sobre l’esllavissada i que hi havia com a mínim dues persones afectades.
Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat diversos efectius de Bombers d’Astúries, un helicòpter medicalitzat, la unitat de drons i la unitat canina, tot i que aquestes dues unitats finalment no han hagut d’actuar perquè les dues persones no han quedat sepultades per les roques.
Tot i això, una de les víctimes, un home de nacionalitat alemanya, havia mort arran de l’esllavissada. La seva acompanyant, també alemanya, ha resultat ferida lleu i ha estat traslladada a l’hospital, també amb un atac d’ansietat després de comprovar que el seu acompanyant havia mort.
L’home, per la seva banda, ha quedat pendent de ser rescatat i traslladat un cop es tingui l’autorització pertinent.