Dimarts, 21 de gener de 2025
És notícia

VÍDEO | Ferits greus un ancià i el seu gos en l’incendi de casa seva

Avatar photo
L’home va ser evacuat a l’hospital amb cremades greus i el gos va haver de ser reanimat in situ
Incendi

Un home de 78 anys va resultar ferit de gravetat ahir a la nit tant per inhalació de fum com per cremades greus a conseqüència d’un incendi registrat a casa seva a Muskiz (Biscaia).

Segons ha informat el Departament basc de Seguretat, l’incendi es va registrar cap a la mitjanit al pis ubicat al carrer Glorieta. L’home va haver de ser traslladat a l’hospital amb ferides de gravetat per inhalació de fum.

EL GOS VA HAVER DE SER REANIMAT

A més, els bombers de Biscaia van haver de fer una RCP (maniobra de reanimació avançada) i van col·locar oxigen al gos que també vivia amb l’home ferit. Segons han detallat, aquest va ser traslladat a un hospital veterinari davant de la seva “reacció positiva” a les maniobres realitzades pels bombers.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Activitats infantils durant tota aquesta tardor a les places de Tarragona

Notícia següent

Subhasta “Ai, la verge” per fiançar una obra d’art de la verge d’Ordino

Notícies relacionades