Un home de 41 anys ha resultat ferit greu aquest matí en ser atropellat per un vehicle de l'empresa on treballava a San Fernando de Henares (Madrid) segons ha informat a Europa Press el 112 de la Comunitat de Madrid.
Els fets han passat quan faltaven cinc minuts per les nou del matí d'avui divendres en el número 2 del carrer Electricistas. L'home estava treballant quan un vehicle de la mateixa empresa l'ha atropellat i n'ha quedat atrapat.
Fins al lloc del sinistre hi han acudit els Bombers de la Comunitat de Madrid i sanitaris del Summa 112 que l'han atès per un greu traumatisme toràcic, l'han estabilitzat, intubat i evacuat a l'Hospital de la Princesa, de la capital espanyola.
L'estat del ferit és molt greu i la Policia Local de San Fernando d'Henares s'ha fet càrrec de la investigació per esclarir els fets.