Ferida greu després de ser agredida brutalment a cops de martell

16 de desembre de 2023 a les 11:12h

La Policia Nacional investiga una agressió que va tenir lloc aquest divendres a la nit en un domicili al barri madrileny de Sant Blas, segons ha informat una portaveu d'Emergències Madrid.L'incident ha tingut lloc al carrer Lenceros al voltant de les 23.30 hores i fins al lloc s'han desplaçat efectius de Samur-Protecció Civil, que han atès una dona de 48 anys amb diversos traumatismes i ferides per arma blanca al cap.

Un home de 63 anys l'hauria agredit a cops de martell després d'una discussió ocasionada pels sorolls al pis. Tal com informen fonts de Policia Nacional, la dona és l'arrendadora de l'immoble i ell és l'inquilí.

La dona, una vegada estabilitzada, ha estat traslladada a l'hospital, encara que, segons informa un portaveu d'Emergències, la seva vida ja no corre perill.