Miguel Carpio, concursant de Gran Hermano 6, ha estat arrestat per la policia com a presumpte autor de l’atropellament d’un jove aquest passat dilluns a la nit.
La víctima circulava en patinet elèctric per la Glorieta Olímpica de Sevilla, quan Carpio es va saltar un semàfor en vermell i va impactar el vehicle contra ell. Un agent de la Policia Local va advertir la situació mentre estava fora de servei, cap a les 23 h, i va assistir ràpidament el jove. Ha resultat ferit crític per l’impacte, amb greus lesions al cap.
Finalment, la Policia Local va arrestar a Carpio, de 52 anys, per un delicte contra la seguretat viària i un possible homicidi imprudent en grau de temptativa. El detingut va donar positiu en el test de drogues, i té antecedents. En aquests moments, Carpio es troba al calabós de la comissaria del Cos Nacional a l’espera de ser posat a disposició judicial, segons avança ABC Sevilla.
Se merece una paliza y que lo maten, drogadicto de mierda.