ENQUESTA | Vols un govern progressista o una repetició electoral?

24 de juliol de 2023 a les 17:42h

El PP s’ha tornat a situar com a primera força en unes eleccions generals amb 136 diputats, 47 més dels que va aconseguir Casado el novembre del 2019. Tot i guanyar aquestes eleccions, el Partit Popular no ha aconseguit la majoria absoluta amb Vox.

Mentrestant, Pedro Sánchez s'ha mostrat convençut davant l'executiva del partit reunida aquest dilluns que a l'estat espanyol "la democràcia trobarà la fórmula de la governabilitat".

Sánchez ha traslladat que no contempla un escenari de bloqueigi de repetició electoral encara que la possibilitat de ser investit depengui de Junts.

Veient aquest panorama, dos blocs frec a frec, però amb només una possibilitat de govern, des del Diari La Ciutat volem conèixer l'opinió de la gent.

[yop_poll id="58"]
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit