Dos menors troben els pares morts en un jacuzzi de la costa valenciana

El matrimoni, de 50 i 45 anys, era de vacances amb els fills i se sospita que haurien consumit drogues

26 d'agost de 2026 a les 10:19h

La Guàrdia Civil investiga l'estranya mort d'un matrimoni irlandès de 50 i 45 anys a Cullera (Ribera Baixa). Van ser els seus dos fills adolescents els que aquest dimarts a la tarda van trobar els pares sense vida al costat d'un jacuzzi de la casa on s'allotjava la família, situada a la urbanització Cap Blanc.

La troballa es va produir cap a les cinc de la tarda. Els menors van demanar ajuda i es va alertar el telèfon d'emergències 112. Fins a l'habitatge s'hi van desplaçar efectius de la Policia Local i de la Guàrdia Civil, que van trobar els dos cossos despullats i en unes circumstàncies que van fer necessari activar una investigació.

En una primera inspecció no es van apreciar signes evidents de violència. Fonts pròximes a la investigació citades per EFE assenyalen, però, que els cossos presentaven marques punxants i signes compatibles amb un possible consum de drogues. Aquesta és una de les possibilitats que s'investiguen, però de moment no s'ha determinat que una sobredosi sigui la causa de les morts.

ANALITZEN L'AIGUA DEL JACUZZI

El cas ha quedat en mans del Grup d'Homicidis de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de València. Segons fonts de l'institut armat, hi havia "algun indici que podia haver passat alguna cosa estranya", motiu pel qual especialistes es van fer càrrec de les diligències. Tot i això, la mateixa Guàrdia Civil ha indicat a un mitjà irlandès que inicialment s'ha descartat la intervenció de terceres persones.

Una de les noves dades que ha transcendit és que l'aigua del jacuzzi estava tèrbola. Els investigadors n'han recollit mostres perquè siguin analitzades al laboratori i comprovar si contenen substàncies que puguin ajudar a explicar què va passar. Entre les hipòtesis que continuen obertes també hi ha la possibilitat d'una mort accidental.

Els cossos van ser aixecats judicialment cap a dos quarts de dotze de la nit i traslladats a l'Institut de Medicina Legal de València. Les autòpsies han de ser determinants per establir la causa exacta de les dues morts.

ELS FILLS, ATESOS PELS SERVEIS SOCIALS

Els dos fills de la parella, d'uns 14 i 15 anys segons la informació facilitada per la Guàrdia Civil, tenen necessitats especials i no parlen castellà. Els serveis socials de l'Ajuntament de Cullera han activat l'atenció als adolescents, amb suport professional, mentre es contacta amb familiars de la parella a Irlanda.

La família estava allotjada de lloguer a l'habitatge de Cap Blanc. De moment, la investigació continua oberta i caldrà esperar els resultats forenses i toxicològics abans de determinar si les morts estan relacionades amb el consum de substàncies, amb un accident o amb alguna altra circumstància.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara