Una dona s’ha calat foc després de ruixar-se amb un líquid inflamable davant de dependències judicials i ha quedat ingressada amb gairebé el 80% del seu cos cremat.
Els fets van succeir durant el diumenge, 17 de març, cap a les 19:25 h davant del Palau de Justícia de Huelva. Per causes que encara s’investiguen, la dona va ruixar-se amb algun líquid inflamable davant de l’edifici i va calar-se foc a si mateixa.
En rebre l’avís, els serveis d’emergència van enviar cap al lloc dels fets a diversos sanitaris i efectius de la Policia Nacional, així com els Bombers. Un cop van aconseguir apagar les flames, la dona va ser traslladada a la Unitat de Cremats de l’Hospital Virgen del Rocío de Sevilla, on va quedar ingressada amb entre un 70% i un 80% del seu cos cremat.
La Policia Nacional està investigant els fets i han confirmat que la víctima és una dona sense sostre que vivia al carrer. De moment, la dona continua ingressada i els agents no han pogut parlar amb ella, així que es desconeix la causa per la qual va cremar-se i per què va fer-ho davant de les dependències judicials.