Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Aprofita la distracció d’un treballador de l’ONCE per robar-li 800 euros en ‘rasca i guanya’

Avatar photo
El detingut va robar els bitllets quan el treballador va anar al lavabo i els va intentar cobrar als pocs minuts

La policia deté a un home per robar diferents bitllets de ‘rasca i guanya‘ a un venedor de l’ONCE a Vallecas. Tots els fets van passar al migdia, però encara que la gent passava pels voltants el detingut no es va aturar.

El passat diumenge dia 6, a l’avinguda San Diego de Pont de Vallecas als voltants del número 83, el venedor va sortir del quiosc per anar al lavabo. Durant aquests minuts, l’home de 41 anys va introduir el braç per la finestra i va robar bitllets per valors de 800 euros.

El detengut va robar bitllets de ‘rasca i guanya’ per valor de 800 euros

L’home de 41 anys va aprofitar el moment en què el venedor de l’ONCE va sortir per robar una quantitat important de bitllets de ‘rasca i guanya’. En tornar al seu lloc de treball, la víctima es va adonar que li havien robat i ràpidament va preguntar a un bar proper si sabien que hi havia passat.

Ningú havia vist res i automàticament van notificar el succeït a la Policia Municipal de Vallecas. Tot seguit una patrulla va començar a buscar a l’autor del robatori i ho van trobar a un altre quiosc proper a l’estació de Entrevías-Asamblea de Madrid. L’home estava intentant cobrar els bitllets i després de comprovar les numeracions van determinar que eren els que havien robat.

El premi dels bitllets robats era de 9,50 euros

El detingut es va intentar justificar al·legant que va comprar tots els ‘rasca i guanya’ per 10 euros a un home, però els efectius policials no es van creure la seva versió.

Segons avança l’ABC, el detingut està acusat de robatori amb força i ha estat traslladat a l’hospital Infanta Leonor per entrar en un tractament mèdic. Finalment, l’home passarà a disposició judicial per aquest robatori que ha indignat al barri de Vallecas.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Tortosa dona a conèixer el servei de canguratge gratuït

Notícia següent

Alonso (Comuns-Sumar) proposa al ministeri una ruta directa en bus entre Reus i Sant Vicenç

Notícies relacionades