Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

Díaz crida a “cuidar” el suport de Junts al govern espanyol i recomana “dialogar molt”

Avatar photo
La vicepresidenta espanyola diu que la reducció de la jornada laboral “arribarà ràpidament” al Consell de Ministres

La vicepresidenta del govern espanyol Yolanda Díaz ha cridat a “cuidar el bloc de legislatura” davant de les desavinences entre Junts i el PSOE. En declaracions a la premsa aquest dissabte, la també ministra de Treball i Economia Social ha recomanat “dialogar molt i fer-ho bé i arribar a acords” per millorar la vida de la gent, com l’augment del salari mínim, la reducció de la jornada laboral o millorant l’educació, ha dit.

Divendres l’expresident de la Generalitat i líder de Junts, Carles Puigdemont, va donar per suspesa cap nova negociació amb el PSOE després de constatar que hi ha una “crisi” amb el PSOE.

Preguntada per la reducció de la jornada laboral, ha assegurat que “hi ha un avenç” i que es respectarà l’acord de govern entre el PSOE i Sumar, que contempla aquesta mesura. Segons ha dit, la reducció a 37,5 hores setmanals “arribarà ràpidament al Consell de Ministres” i “els espanyols guanyaran mitja hora de temps al dia“. Això malgrat que el ministre d’Economia, Carlos Cuerpo, i ella han tingut “desacords manifestos” sobre l’aplicació de la mesura.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
guardia civil

Una baralla familiar acaba amb la mort d’un home de 52 anys i un ferit de 56

Notícia següent

Noemí Llauradó visita Alforja per conèixer la nova zona d’equipaments

Notícies relacionades