Detingut un home per danyar 24 vehicles amb un cúter

Els fets, consistents en ratllades i rodes punxades, s'haurien anat succeint els darrers mesos.

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 69 anys i amb domicili a Valverde de la Virgen (Lleó) com a presumpte autor d’un delicte continuat de danys intencionats en 24 vehicles estacionats a la via pública d’aquesta localitat, segons informa Europa Press.

Els fets van tenir lloc durant els últims mesos en diferents carrers i molt propers entre si, on l’ara detingut, mitjançant l’ús d’un cúter, causava danys als vehicles consistents en la punxada de rodes i ratllades a la carrosseria.

Arran de diverses denúncies presentades pels perjudicats, es va obrir una investigació policial que va culminar amb la detenció d’aquesta persona dijous passat dia 14 a càrrec de la Guàrdia Civil de Lleó en col·laboració amb la policia local del municipi.

El detingut, les diligències instruïdes i l’objecte punxant amb què ocasionava els desperfectes han estat posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Lleó.