Els abusos sexuals no sempre són pel mateix gènera. Agents de la Policia Nacional d’Eivissa han detingut una dona per ser presumpta autora d’un delicte d’assetjament sexual cap al professor de classes extraordinàries del seu fill.
Els fets van passar el passat 6 de febrer, segons han informat en una nota de premsa la Policia.
La víctima havia presentat en reiterades ocasions una denúncia contra aquesta dona a la comissaria de Policia Nacional, mara d’un dels seus alumnes, després de portar anys patint un assetjament sexual de manera contínua per part de la detinguda, que va fer passar a la víctima per situacions molt incomodés.
En les denúncies la víctima explica que l’assetjament era obsessiu i insistent, ja que l’agressora continuava, encara que hi hagués familiars davant, fent-li un seguiment tant a ell com a la gent del seu entorn.
L’agressora va ser detinguda pels agents policials en l’escola on treballava el denunciant mentre ell donava una classe. Va ser la mateixa víctima que va trucar als serveis d’emergència explicant que estava patint un altre episodi d’assetjament i comentaris lascius.