Detenen una dona per propiciar una brutal pallissa a una caixera embarassada

a víctima va ser traslladada a un centre mèdic pel seu estat greu

25 d'abril de 2024 a les 14:40h

La Policia Nacional ha detingut una dona de 31 anys per provocar una brutal pallissa a una caixera embarassada mentre aquesta intentava retenir-la.

Els fets van passar aquest passat dimarts 23 d'abril quan l'agressora va intentar robar diversos productes a un supermercat de Palma de Mallorca. Una treballadora  embarassada ho va veure per les càmeres de seguretat i es va posar al mig de la porta de sortida per poder encerclar-la a l'interior del supermercat.

Al nou passar per la caixa en el moment de la sortida, l'embarassada li va demanar que li ensenyes la bossa de mà, ja que s'havia adonat del que havia estat fent a l'interior del recinte. En negar-se, la perillosa agressora va propiciar-li puntades i punyades fins a deixar-la estesa a terra, ferida greument. Un cop a terra va continuar pegant-li practicant-li puntades.

En el mateix moment un agent de la Policia Nacional fora de servei va separar a les dues dones i va retenir l'agressora fins que va arribar una patrulla, que van procedir a la seva detenció.

La víctima va ser traslladada d'urgència a un centre mèdic perquè presentava policontusions per tot el cos i es trobava en estat de xoc.

     
Sobre l'autor
Rafel Claramunt
Rafel Claramunt
Veure biografia
El més llegit