La Guardia Civil ha informat d'un succés poc habitual. Un pare que viatjava en cotxe amb dos fills i un amic es va deixar oblidat un dels nens a una gasolinera i va continuar conduint sense adonar-se'n.
A les xarxes de la Guàrdia Civil han explicat aquesta història, que sembla que va tenir lloc durant el passat diumenge al vespre. Un home viatjava en cotxe amb els seus dos fills, un de 7 anys i un altre de 10 anys, i un amic seu. Circulaven per l'autovia A-66 quan van parar a una gasolinera.
Sembla que en algun moment el nen de 10 anys va baixar del cotxe, i no hi va tornar a pujar. El pare va arrencar el vehicle sense adonar-se que el seu fill no hi era. El germà i l'altra persona que viatjava al cotxe tampoc ho van notar, informen des de RAC1.
De fet, no ho van arribar a notar en cap moment, ja que segons se sap, va ser la Guàrdia Civil la que va haver d'alertar l'home perquè parés el cotxe i tornés enrere a buscar el seu fill.
👦💚 Un despiste que, por suerte, terminó bien.
— Guardia Civil (@guardiacivil) August 31, 2026
Un menor de 10 años quedó accidentalmente solo en una estación de servicio de la A-66, en Aldea del Cano (#Cáceres).
👮♂️ Agentes de la @guardiacivil permanecieron con él mientras el 062 coordinaba la localización del vehículo y el… pic.twitter.com/gcP6GWafIT
La Guàrdia Civil va rebre un avís dient que hi havia un nen sol a una gasolinera
Va ser al vespre quan la Guàrdia Civil va rebre una trucada que alertava que hi havia un nen sol en una gasolinera del municipi d'Aldea del Cano, a Càceres. Agents del cos policial van anar cap al lloc i es van fer càrrec del nen.
Un cop fet això, van començar les investigacions per tractar de trobar la família del menor. Van poder saber que el cotxe on viatjava el nen estava circulant per l'A-66 i es va organitzar un dispositiu per trobar-lo. Per sort, ho van poder fer. Van alertar el pare, que va girar cua per anar a buscar el nen.
Això va ser quan el cotxe ja havia circulat per la carretera durant 140 km després d'haver deixat el nen oblidat a la gasolinera.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
