La policia investiga l’homicidi d’una dona de 63 anys dins de l’àmbit de la violència de gènere. Els fets van tenir lloc la nit del 23 d’agost.
Segons ha confirmat la Guàrdia Civil, el detingut és un home de 73 anys que es troba en dependències policials per a la instrucció de diligències i serà posat a disposició judicial durant aquest cap de setmana. L’alcalde de Chipiona, lloc on han succeït, els fets, ha manifestat “una gran sorpresa” en la localitat perquè és una família “molt coneguda” i ha destacat que la víctima “mai ha estat en el protocol de violència de gènere”.
El nombre de dones assassinades per violència de gènere a Espanya puja fins a les 38 aquest 2023 i fins a 1.222 des de l’any 2003.