Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Un conductor borratxo mata una dona i en fereix greument dues més

Avatar photo
L’home va saltar-se el semàfor en vermell i va envestir les tres dones que creuaven per un pas de zebra

Un conductor borratxo ha provocat un atropellament mortal en un pas de zebra a Molina de Segura, a Múrcia. Arran de l’accident, una dona ha perdut la vida i dues han quedat ferides greus.

Els fets van tenir lloc ahir a la nit al voltant de les 23 h, quan tres dones creuaven en un pas de vianants a la carretera N-301. El conductor que circulava amb un Mercedes 4×4 va fer cas omís al semàfor vermell i va envestir a les tres dones que van sortir disparades metres més enllà.

Diversos testimonis alertaven al 112 que hi havia un accident amb tres persones ferides. A més, el cotxe estava obstaculitzant la circulació a la via.

Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar efectius policials i tres ambulàncies.

La policia va dur a terme la prova d’alcoholèmia al conductor, un home de 61 anys, que va donar positiu amb una taxa de 0,60. Se li han obert diligències penals per un delicte d’alcoholèmia i un altre per homicidi imprudent.

El personal sanitari va atendre les 3 dones al lloc dels fets. De camí a l’hospital una dona de 63 anys perdia la vida. Les altres dues, de 60 i 62 anys, han estat ingressades a l’hospital amb ferides greus.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Agrupació Musical Canareva brilla en la XXII edició de Banda a Banda

Notícia següent

Junts per la Seu demana que s’apliquin les noves tarifes rebaixades de transport al Pirineu

Notícies relacionades