Un conductor atropella 2 cops una nena de 2 anys i es fuga

La petita ha ingressat en estat molt greu a l'hospital

15 de juny de 2025 a les 12:58h

Una nena de 2 anys ha hagut de ser ingressada a l'hospital després de ser víctima d'un doble atropellament per part d'un conductor que s'ha fugat.

Els fets van passar dissabte, cap a les 13:24 h, a l'avinguda de circumval·lació de Cala Bosch de Ciutadella, a Menorca. Segons fonts pròximes al cas, un conductor ha atropellat una nena de 2 anys que ha sortit disparada.

Després, en el seu intent de fugar-se del lloc dels fets, el conductor ha tornat a envestir la nena i en acabat ha marxat, deixant la nena malferida a terra.

Els serveis d'emergència que s'han desplaçat al lloc dels fets han fet una primera assistència a la petita, l'han immobilitzat i l'han traslladat en estat molt greu a l'Hospital Mateu Orfila. Posteriorment ha hagut de ser trasllada a l'Hospital de Son Espases de Mallorca.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit