Els Comuns han exigit aquest dilluns a Junts que “aclarir” si vol un govern de l’Estat del PP i Vox o no. “Ens estan marejant”, ha retret la seva portaveu, Aina Vidal, en roda de premsa a la seu del partit.
Vidal ha criticat el posicionament de la formació de Míriam Nogueras, a qui acusa de contradir-se en els seus missatges públics i les seves accions polítiques. En aquest sentit, ha denunciat que Junts diu una cosa diferent a la que fa.
La portaveu dels Comuns ha instat Junts a “deixar de pactar amb l’extrema dreta”, ja que, segons ha recordat, la formació afirma no voler fer-ho.
Pel que fa a la situació pressupostària, Vidal ha considerat que és “viable” aprovar uns pressupostos de l’Estat i ha subratllat que tot depèn de la “voluntat política”. Tot i això, ha reconegut que al PSOE li falta “ubicació”.
Finalment, també ha demanat a Junts que s’esperin a llegir els comptes abans de “tirar-los per terra”, en referència a les crítiques prèvies del partit independentista als pressupostos.