Dissabte, 24 de maig de 2025
És notícia

Un casament acaba amb 40 convidats malalts i vomitant i alguns d’ells a Urgències

Avatar photo
Un dels convidats va anar a Urgències i va alertar que hi havia més persones malaltes al banquet perquè hi enviessin 2 ambulàncies

El que havia de ser una celebració familiar i d’amics en un dels moments més feliços de la vida d’un nou matrimoni va acabar convertint-se en una nit de malson per a molts dels convidats que van assistir al casament.

Les autoritats investiguen una possible intoxicació alimentària durant el banquet que va deixar una quarantena de persones malaltes, amb marejos, malestar general i fins i tot vòmits. 

Els fets van passar el dissabte, 6 de juliol, en un casament que s’estava celebrant a Ulea, a Múrcia. Amb el pas de les hores, alguns dels convidats van començar a sentir-se malament amb malestar general, marejos i vòmits. Un d’ells fins i tot va traslladar-se, pel seu propi peu, fins a l’hospital, on el van atendre a Urgències.

Allà, mentre l’atenien, va explicar que al casament hi havia més persones que no es trobaven bé i que potser necessitaven assistència, motiu pel qual es va enviar una ambulància no assistencial i una altra d’assistencial.

Els sanitaris van atendre onze persones al lloc del casament, i van alertar que 12 persones més estaven dirigint-se cap a l’hospital pels seus propis mitjans. En total, 23 persones ateses després de l’arribada dels sanitaris, però abans ja hi havia hagut diverses persones que també van traslladar-se a centres sanitaris de la zona. S’estima que en total unes 40 persones van resultar afectades.

El Servei de Seguretat Alimentària i Zoonosi de la Conselleria de Salut de Múrcia està investigant els fets per determinar quin és l’origen de la intoxicació, considerada lleu.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Intenta matar a punyalades el seu marit després d’una baralla conjugal

Notícia següent
App geoinventari

L’Hospitalet actualitza el cens de guals i locals comercials de la ciutat

Notícies relacionades