Dimecres, 7 de maig de 2025
És notícia

Busquen un conductor que va atropellar mortalment un vianant i va fugir

Avatar photo

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per identificar i localitzar el conductor del vehicle que va atropellar mortalment un vianant ahir dimecres a la carretera del Solanillo, a Vícar (Almeria).

Segons ha informat un portaveu de Trànsit, les primeres dades apunten que el turisme va atropellar la víctima, un ciutadà de Guinea Bissau de 38 anys, però no va aturar la marxa per prestar auxili. L’atropellament mortal quan mancaven deu minuts per les set del vespre i la víctima, segons la investigació preliminar, no duia cap element reflector.

Els agents de Trànsit analitzen en aquests moments els vestigis trobats al lloc on es va produir l’accident i busquen càmeres per la zona que poguessin haver gravat imatges que ajudin a identificar el vehicle.

Va ser el 112 que ha rebut l’avís d’un testimoni que informava que un turisme havia atropellat un home, del qual en un primer moment es va indicar que era un ciclista, i que el conductor havia fugit.

Es va activar llavors la Guàrdia Civil i el seu Subsector de Trànsit, la Policia Local i el Centre d’Emergències Sanitàries 061, que va mobilitzar una UVI mòbil i un equip mèdic que només en va poder certificar la mort.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Garcia es compromet a treballar per recuperar l’essència d’Escaldes-Engordany

Notícia següent

Torna a Constantí el Concurs Fotogràfic Instagram de les festes de Nadal

Notícies relacionades