La Guàrdia Civil investiga un robatori al municipi de Don Álvaro, a Badajoz. Es tracta d’un caixer automàtic de l’entitat Banca Pueyo que va ser sustret la matinada del passat dissabte. La particularitat és que el delicte es va cometre, aparentment, amb una retroexcavadora i un camió.
L’extracció del caixer ha provocat danys importants a l’edifici, que s’ha vist descobert quasi per complet. A més, era l’únic caixer que hi havia en aquest petit municipi. Els treballs per reparar els desperfectes ja han començat, i la investigació continua oberta.
Un robatori similar va tenir lloc el passat 21 de desembre a la localitat d’Aljucén, també prop de Mèrida. En aquesta ocasió, els lladres van utilitzar una excavadora, però van abandonar el caixer en el trajecte.