Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Les botigues Carrefour de tot Espanya s'han vist obligades a retirar de la venda un dels seus productes per a nens. Tot per un possible risc de lesions a conseqüència d'una fallada en el mecanisme de plegat del producte.
El patinet afectat és el Flash Toplife, encara que no totes les versions d'aquest producte es troben afectades. Carrefour ha confirmat que els productes amb ell problema són els patinets de color blau, model OD161752, amb codi EAN 5050867000410 i número de lot 10YY1.
Aquest és un producte recomanat per a nens a partir dels cinc anys.
No tots els patinets estan afectats
Si revises les dades i coincideixen amb les del patinet que tens a casa, molt de compte. Es demana no fer-lo servir pel risc que pot suposar per als nens. En cas que les dades no coincideixen el producte es pot continuar fent servir.
Des de la marca afirmen que la resta de patinets de la gamma i lots no tenen aquesta fallada en el sistema de plegat.
En cas de tenir algun dubte o problema, els consumidors poden contactar directament amb el servei d'Atenció al Client de Carrefour, a través del número de telèfon 914 90 89 00.