ACCIDENT LABORAL: Un camioner ferit greu en caure-li al damunt una canonada d'una tona

10 d'octubre de 2023 a les 13:43h

Un camioner de 50 anys ha resultat ferit greu per esclafament, després de caure-li al damunt una canonada que estava transportant, de 6 metres i uns 1.000 quilos. Sembla que una de les canonades, que anaven lligades amb corretges, s'ha desprès per causes que caldrà investigar esclafant a la víctima.

El sinistre s'ha produït a Tórtola de Henares (Guadalajara) i fins al lloc on ha succeït s'han personat efectius del 112 Castella-la Manxa, que l'han traslladat d'urgència a l'Hospital Universitari de Guadalajara.

L'avís s'ha produït poc abans de les dotze del migdia d'avui dimarts en una rotonda de la CM-1003, en el quilòmetre 4 d'aquesta via. Al lloc del sinistre també s'hi ha traslladat una patrulla de la Guàrdia Civil que ha iniciat les diligències per a investigar el sinistre.