ACCIDENT LABORAL | Mor en caure pel celobert mentre reparava una teulada

L'home, de 62 anys, va ser trobat sense vida al pati interior de l'habitatge i els equips d'emergència tan sols van poder certificar-ne la mort

04 d'abril de 2024 a les 10:34h

Un home ha perdut peu mentre es trobava reparant una teulada i s'ha precipitat al buit pel celobert de l'habitatge amb el tràgic resultat de la seva mort, a la localitat granadina de Motril.

Emergències 112 Andalusia, ha estat qui ha comunicat que un home de 62 anys ha mort aquest dimecres després de caure a un pati interior mentre d'una casa de Motril, a la costa de Granada.

El fatal accident es va produir en un habitatge del carrer Padre Damián durant el migdia d'ahir dimecres. Fins al lloc del sinistre van acudir efectius dels cossos de Policia Local i Nacional i dels serveis d'emergències del Servei Andalús de Salut.

Segons fonts de Policia Nacional citades pel 112, la víctima feia tasques de reparació de la coberta a casa d'un familiar i s'ha activat el protocol judicial per investigar les circumstàncies del succés.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit