Aquest matí, un jove de 27 anys ha estat traslladat en estat greu a l'hospital després que la seva mà quedés atrapada en una picadora de carn. El ferit treballa en una carnisseria i l'accident hauria tingut lloc durant la jornada d'avui a Guadalajara.
Tal com ha recollit Europa Press, l'avís ha arribat al Servei d'Emergències 112 al voltant de les 10:23 hores. Poc després, efectius dels Bombers, Policia Local i Cos Nacional de Policia han acudit a la botiga en qüestió. A més, una UVI Mòbil ha estat present al carrer Alonso Núñez Reinoso per atendre el jove de 27 anys ferit.
D'igual forma, els Bombers han aconseguit alliberar la mà de la picadora de carn. Tot i la ràpida actuació, l'extremitat del pacient presentava un estat catastròfic. Per això, després d'aconseguir-ho i estabilitzar a l'afectat, aquest ha estat traslladat a l'hospital de Guadalajara on continuaria ingressat recuperant-se de les ferides.