ACCIDENT LABORAL | Una bastida d'obra es desploma a Benidorm amb el tràgic resultat de dues morts

La bastida s'ha desprès de la façana atrapant en la caiguda tres operaris que hi treballaven

22 d'abril de 2026 a les 13:31h

Una bastida d'obra que es trobava instal·lada a la torre 2 de l'edifici Principat Europa, al carrer Eivissa de Benidorm (Marina Baixa), de 18 pisos, s'ha desplomat aquest matí cap a dos quarts d'onze, causant la mort d'un treballador, i ferides en dos més (un d'ells crític).

L'operari que havia resultat ferit de més gravetat, malauradament ha acabat morint i ja són dos els morts a l'accident laboral.

Segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), els serveis mèdics han confirmat la segona víctima mortal després que tots dos operaris quedessin atrapats entre l'abundant runa ferralla de la bastida escampada per la vorera.

Al lloc hi han acudit nombrosos efectius dels serveis d'emergències, entre ells una ambulància del SAMU i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una desena d'efectius bombers. 

Pel que fa al tercer obrer afectat, sembla que no presenta ferides de consideració. Ara s'està pendent d'esbrinar quines han estat les causes del despreniment d'aquesta bastida i les possibles responsabilitats administratives o penals que pugui comportar.