L’exministre José Luis Ábalos ha promès aquest dimecres que seguirà fent costat al govern de Pedro Sánchez des de la seva nova posició com a diputat del Grup Mixt al Congrés.
De fet, ha afirmat que votarà també a favor de la llei d’amnistia als encausats del procés. “Ara la disciplina me la poso jo”, ha remarcat l’exdirigent socialista en una entrevista a RAC-1. “El govern comptarà amb el meu suport i el meu vot sens dubte.
Continuaré lluitant pel que penso i continuaré treballant per impedir que la ultradreta i la dreta radical es desenvolupin. Estaré allà”, ha afegit. D’altra banda, ha dit que no s’ha lucrat “en absolut” del seu pas per la política, que la seva vida és “molt transparent” i que té menys patrimoni que quan era ministre.